دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
سایت هفته‌نامه تازه‌های اقتصاد به صورت رسمی آغاز به کار کرد

به منظور تقویت دسترسی مخاطبان و علاقمندان به مباحث کلان اقتصادی و بانکی کشور و همچنین فراهم شدن زمینه ارائه تحلیل‌های کارشناسی کاربردی در حوزه نظام بانکی، سایت هفته‌نامه تازه‌های اقتصاد طراحی و توسط معاون اقتصادی بانک مرکزی افتتاح شد.

به گزارش هفته نامه "تازه‌های اقتصاد"، پس از انتشار ۱۸ شماره هفتگی از تازه های اقتصاد در دور جدید کاری این نشریه، سایت هفته نامه نیز به آدرس https://www.tazehayeeghtesad.com/ در دسترس عموم قرار گرفت و علاقمندان و مخاطبان تحلیل ها و گزارشات روز نظام بانکی کشور می توانند با مراجعه به این سایت، از آخرین نظرات و آراء اقتصاددانان، کارشناسان، متخصصان نظام بانکی و ... در خصوص مسائل روز اقتصادی و بانکی کشور مطلع شوند.

این سایت با هدف فراهم کردن زمینه دسترسی آسان و تجمیعی از تولیدات هفته نامه تازه‌های اقتصاد، طراحی و آماده سازی شده است و تاکنون نیز ۱۷ شماره کامل از تازه های اقتصاد در بخش آرشیو هفته نامه بارگذاری شده است که مخاطبان می توانند جهت مطالعه به آدرس سایت مراجعه کنند.

جامعه هدف هفته نامه تازه های اقتصاد، اقتصاددانان، کارشناسان اقتصادی و نظام بانکی، بدنه تصمیم گیر شبکه بانکی کشور فعال در بانک ها، نخبگان، دانشگاهیان و علاقمندان به مسائل نظام بانکی کشور است. در عین حال، کمک به جامعه رسانه ای کشور به منظور اطلاع از سیاست ها، برنامه ها و اقدامات کلان بانک مرکزی و نظام بانکی به منظور ارائه تولیدات درست و موثر در کشور نیز از دیگر اهداف تازه های اقتصاد است.

مخاطبان و علاقمندان می توانند علاوه بر سایت هفته نامه، از طریق فضای مجازی نیز هفته نامه تازه های اقتصاد را به آدرس های https://t.me/Tazehayeeghtesad، https://x.com/tazehayeghtesad?s=۰۹ و https://instagram.com/tazehhayeeghtesad دنبال کنند. همچنین امکان ارسال تازه ترین شماره های هفته نامه به آدرس مخاطبان گرامی نیز وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha